(قفل GPS با انرژی خورشیدی برای کانتینرها) این قفل الکترونیکی مجهز به “جی پی اس” مستقیماً و بدون نیاز به منبع انرژی مجزا به راحتی روی کانتینرها نصب می‌شود. این قفل که برای ردیابی و حفاظت طراحی و توسعه یافته، تنها قفل الکترونیکی دارای GPS می‌باشد. که با انرژی خورشیدی کار می‌کند.

انرژی خورشید از طریق یک سولار پنل برای شارژ باتری این قفل جذب می‌شود و دستگاه پس از شارژ کامل، تا ماه‌ها ردیابی را بدون شارژ اضافی انجام می‌دهد. ده‌ها برنامه کاربردی GPS SolarGuardX 100 به شما امکان می‌دهد تا مدیریت طولانی مدت بر روی دارایی‌ها و همچنین ردیابی، نظارت و محافظت از محموله را انجام دهید.

برخلاف سایر قفل‌های الکترونیکی، قفل الکترونیکی GPS SolarGuardX 100 دارای فناوری حصار جغرافیایی (geo-fence) داخلی است که آن را بهتر از سایر ردیاب‌های موجود در بازار امروزی می‌کند. تکنولوژی Geofencing برای یک ناوگان، ایجاد یک محیط مجازی و تعیین نقاط مرزی در اطراف یک منطقه یا مکان خاص در دنیای واقعی را می‌دهد.

حصار جغرافیایی داخلی در GPS SolarGuardX 100 به پوشش شبکه یا اتصال به سرورها بستگی ندارد و می‌تواند در هر مکانی کار کند. از این رو شما لازم نیست. نگران سرقت و دست زدن. غیرقانونی به محموله باشید. در صورتی که محموله‌ها وارد مناطق دورافتاده و بدون پوشش شبکه شوند. قفل الکترونیکی GPS خورشیدی هیچ فرمان باز کردنی. را در هیچ نقطه‌ای خارج. از حصار جغرافیایی تعریف شده. اجرا نمی‌کند. حتی اگر از کارتِ باز کردن قفل توسط راننده یا سایر اشخاص استفاده شود.

توضیح: هدف از انتشار این مطلب توسط کانال آسام تدبیر دانش، آشنایی بیشتر خوانندگان با فن آوری‌های مدرن برای حفاظت و ردیابی کالاها و کانتینرهای در حال حمل است و به تبلیغات تجاری برای برند یا محصول خاصی مربوط نمی‌باشد.

GPS: Global Positioning System

منبع:
https://www.topflytech.com/