از جمله خدماتی که گروه راهبرد تجارت آسمان پارسیان ارائه می دهد، ارسال بار زمینی اروپا می باشد.اگر قصد فرستادن محموله به کشورهای اروپایی دارید با ما همراه باشید.

اروپا

اروپا، قاره ی سبز را می توان زیباترین قاره ی جهان دانست. کوهستان ها و جنگل های کم وسعت و سبز، از جاذبه های فوق العاده اروپا می باشد. این قاره پس از اقیانوسیه کوچکترین قاره در جهان می‌باشد که توسط کوه های اورال از آسیا جدا می شود. اروپا در حقیقت شبه جزیره ای است در اوراسیا و شمال آفریقا، این قاره در خشکی ای یکنواخت با آسیا می باشد و به همراه آسیا، اوراسیا را تشکیل می دهند.

مهاجرت به اروپا

امروزه بسیاری از مهاجرین، خصوصا از ایران مقصد مهاجرت خود را اروپا انتخاب می کنند، چرا که اکثر نقاط اروپا آب و هوای خوبی دارد و در کار این موضوع، اغلب کشورهای اروپایی دارای سطح رفاه خوب و هم چنین آزادی می باشند. هم چنین اپلای کردن برای دانشگاه های اروپایی به مراتب آسانتر از اپلای کردن برای دانشگاههای کانادا و امریکا می باشد. بنا بر این بسیاری از مهاجرین ایرانی امروز اروپا، دانشجویان سالهای پیش در اروپا بوده اند.

ارسال بار اروپا

طبیعی است افرادی که به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند، دوست دارند تا وسایل خود را با خود ببرند، بسیاری از افراد هم هستند که دوست ندارند، اما در بدو ورود قادر به تهیه مجدد اسباب خانه نیستند، پس ترجیح می دهند که اسباب خود را نیز توسط کانتینرهای مخصوص به کشور مقصد بفرستند تا در بدو ورود متحمل هزینه های اضافی نگردند.

ارسال بار زمینی اروپا

یکی از راه های ارسال بار به اروپا ارسال بار زمینی اروپا می باشد، زمانی که مقدار بار ارسالی شما زیاد باشد، دیگر فرستادن آنها از راه های هواپی مقرون به صرفه نمی باشد. بنا براین برای بارهای سنگین و زیاد ما روش ارسال بار زمینی را به شما پیشنهاد می کنیم. در روش ارسال بار زمینی کانتینرهای 20 یا 40 فوتی در اختیار شما قرار می گیرد تا بار های را در آن جای دهید. هم چنین اگر مقدار بار شما کمتر از این میزان می باشد می توانید از خدمات گروپاژ استفاده کنید، به این مفهوم که یک کانتینر را با افراد دیگر شریک شوید. گروه راهبرد تجارت آسمان پارسیان با سالها سابقه در زمینه ارسال بار به اروپا آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد.