افزایش تخلیه و بارگیری در بندر چابهار

(افزایش تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی، مواد معدنی، مصالح ساختمانی و مواد نفتی در بندر چابهار)

بندر چابهار با تلاش اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، اکنون سهمی ۱۰ درصدی در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بنادر کشور دارد و در این زمینه حائز رتبه سوم بین بنادر مهم تجاری کشور، بعد از بنادر امام خمینی (ره) و بندر شهید رجایی (بندرعباس) است.

بندر چابهار شاهد افزایش ۳ برابری تخلیه و بارگیری مواد معدنی و مصالح ساختمانی بوده. و تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی. نیز در مدت یاد شده. ۴۱ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.  در مجموع تخلیه و بارگیری کالای نفتی از ابتدای امسال تا ۱۰ اردیبهشت امسال. در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰. بالغ بر ۱۲۵ درصد در چابهار افزایش .یافته است.

■ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر چابهار صد درصد رشد داشته است.

■ بندر چابهار با تلاش اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان. اکنون سهمی ۱۰ درصدی در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بنادر کشور دارد. و در این زمینه حائز رتبه سوم بین بنادر مهم تجاری کشور، بعد از بنادر امام خمینی (ره) و بندر شهید رجایی (بندرعباس) است.

■تخلیه و بارگیری فرآورده‌های. نفتی نیز در مدت .یاد شده. ۴۱ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

■ در مجموع تخلیه و بارگیری کالای نفتی از ابتدای امسال تا ۱۰ اردیبهشت امسال در مقایسه. با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۲۵ درصد. در چابهار افزایش یافته است.