یکی از خدمات گروه راهبرد کارگو ارسال بار هوایی اروپا می باشد. این گروه با سالها سابقه در زمینه ی ارسال بار به کشورهای مختلف اروپایی، آماده خدماترسانی به شما عزیزان می باشذ.

ارسال بار هوایی

یکی از راههای ارسال بار به کشورهای مختلف ارسال بار به صورت هوایی می باشد. ارسال بار هوایی از فرودگاه های کشورها به فرودگاه کشور مقصد انجام می پذیرد. راه هوایی را میتوان مطمئن ترین و سریع ترین راه برای ارسال کالا دانست. تنها دلیلی که ارسال تمامی بارها به صورت هوایی صورت نمی پذیرد، هزینه های بالای ارسال بار هوایی می باشد.

هزینه ارسال بار هوایی به اروپا

همانطور که گفتیم هزینه ی ارسال بار به صورت هوایی بیش از سایر راه های ارسال می باشد. اگر قصد ارسال بار به اروپا را دارید، ابتدا باید دانست چه کشور و چه شهری مقصد شماست. مثلا می خواهید بار را به سوئد بفرستید یا یونان! قیمت ارسال بار هوایی به اروپا با توجه به شهر و کشور متفاوت می باشد. این امر به خاطر این است که اولا مسافت های کشورهای مختلف با یکدیگر متفوت است، ثانیا باید دید چه شرکت هواپیمایی به مقصد مورد نظرتان پرواز دارد. با توجه به این دو نکته و دانستن وزن بار می توان تقریبی مناسب از هزینه های ارسال بار به اروپا را به دست آورد. عموما هزینه های ارسال بار به صورت هوایی چیزی بیش از 2 برابر سایر روش ها می باشد.

راهبرد تجارت آسمان پارسیان

گروه راهبرد تجارت آسمان پارسیان تمامی خدمات ارسال بار شما را از ابتدا تا انتها انجام می دهد. کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما را به بهترین وجه ممکن راهنمایی کنند.