شرکت راهبرد تجارت آسمان پارسیان با هدف خدمترسانی در زمینه ارسال بار به خارج از کشور تاسیس شده است. امروزه افراد بسیاری در ایران وجود دارند که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، نبود آزادی های مدنی، عدالت اجتماعی، عدم وجود امنیت و همین طور کشمکش های اقتصادی و نرخ بالای تورم تنها تعدادی از دلایل مهاجرت می باشند. بسیاری از این افراد مابل اند تاوسایل خانه خود را نیز به همراه خود ببرند، تا از هرینه های بالای خرید اسباب خانه در ابتدای ورود به کشور جدید معاف شوند، همان طور که می دانید به وسیله ی پرواز هر مسافر تنها می تواند 30 کیلوگرم بار به همراه خود بیاورد. بنا بر این، این عزیزان باید اقدام به فریت بار به کشور مقصد نمایند.

ارسال بار به خارج از کشور

یکی از مقاصد مهاجران و دانشجویان ایرانی اروپا می باشد، اروپا را می توان در مجموع زیباترین قاره جهان دانست، سطح رفاه و آزادی در اغلب کشورهای اروپایی در حد خوبی می باشد. همچنین فرصت های شغلی مناسبی نیز در بسیاری از کشورهای اروپایی وجود دارد.

برای ارسال بار خود به کشورهای اروپایی، چندین نکته وجود دارد، این که به چه کشوری می خواهید بار خود را ارسال کنید، بار شما چه تناژی دارد، قصد دارید چه میزان هزینه برای فریت بار خود به مقصد بپردازید، برای آگاهی از شرایط دقیق، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال بار به آمریکا و ارسال بار به کانادا

آمریکا و کانادا دو کشور آمریکای شمالی می باشند. در بسیاری از نظر سنجی ها و تحلیل ها، کانادا را مجموعا مطلوبترین کشور برای زندگی معرفی کرده اند. سطح بالای امنیت، رفاه، درآمد و هم چنین روابط سیاسی اغلب سالم با جامعه ی جهانی، این عنوان را برای این کشور به ارمغان آورده است. آمریکا نیز کشوری سرمایه داری با سطح زندگی مناسب است که محل تجمع بیشتر مهاجریت ایرانی نیز می باشد. ارسال بار به آمریکا و کانادا اگر از راه های زمینی انجام شود چیزی بین 60 تا 70 روز زمان خواهد برد، برای پاسخ به سوالات خود با ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال بار به استرالیا

استرالیا یکی از دورترین قاط زمین به سایر کشورهاست. این کشور با آب و هوایی خاص ، ب لظف دخالت های انگلیس، امروزه دارای سطح رفاه و آبادانی قابل قبولی می باشد، همین امر، این کشور را به یکی از مقاصد مهاجرین تبدیل کرده است.