یکی از خدمات گروه راهبرد تجارت آسمان پارسیان ، ارسال بار به کره جنوبی می باشد، کره جنوبی کشوری پیشرفته در آسیای شرقی می باشد، بالاترین سرعت اینترنت، راه آهن متراکم و پیشرفته از جمله نمودهای تکنولوژی در این کشور می باشد. پایتخت چین شهر پکن می‌باشد که آن هم به نوبه ی خود یکی ار پیشرفته ترین شهرهای آسیا و جهان می باشد. بسیاری از ایرانی ها با پیدا کردن پیشنهاد های کاری و هم چنین پذیرش از مراکز دانشگاهی، به این کشور سفر یا مهاجرت می کنند. از آنجایی که همراه داشتن بار بیش از 30 کیلوگرم در پروالزهای مسافری مقدور نیست، این افراد اگر بخواهند لوازم و اثاثیه شخصی خود را همراه ببرند، به مشکل برخورد خواهند کرد، از این رو باید رو به ارسال بار به روش های دیگر بیاورند.

ارسال بار از ایران به کره جنوبی

بهترین گزینه به منظور جابه جایی لوازم شخصی و لوازم زندگی مسافرانی که می خواهند به کره جنوبی مسافرت و یا مهاجرت کنند، ارسال بار مسافری از ایران به کره جنوبی به صورت هوایی می باشد که در اصطلاح به آن فریت بار گفته می شود. در این شیوه شما به جای پرداخت نمودن هزینه های سنگین اضافه بار مسافری و محدودیت های زیاد حمل بار قادر می باشید، با پرداخت نمودن مبلغی پایین تر همه لوازم شخصی و لوازم زندگی خود را قبل از مسافرت ارسال کنید.
ارسال بار مسافری از ایران به کره جنوبی می تواند به صورت زمینی،هوایی و دریایی صورت بگیرد. توجه داشته باشید که همه مراحل گمرکی باید قبل از سفر شما صورت بگیرد.

شرکت راهبرد تجارت آسمان پارسیان آماده ارائه خدمات ارسال بار مسافری از ایران به کره جنوبی می باشد، لذا می توانید کلیه امور خود را به ما بسپارید. هم چنین هم میهنانی که به هر دلیلی می‌خواهند به کشور کره جنوبی بروند، می توانند امور خود را به  صورت کامل  به شرکت راهبرد تجارت کارگو بسپارند، زیرا که هزینه و تعرفه حمل بار به صورت هوایی به منظور حمل لوازم منزل خیلی پایین تر از هزینه سنگین می باشد، که مسافران،مهاجران و داشجویان بایستی در قسمت پذیرش بار به عنوان جریمه اضافه بار پرداخت نمایند.

هزینه ارسال بار از ایران

همه ی شرکت های هواپیمایی به منظور ارسال بار مسافر از ایران به جمهوری کره و دیگر کشورها از یک قانون پیروی می نمایند، فقط در هزینه های حمل هوایی و هزینه ها و تعرفه های جانبی فریت بار متمایز می باشند. هزینه ها و تعرفه های شرکت های هواپیمایی کشور ایران به ریال می باشد و به ریال نیز اخذ می نمایند. همچنین شرکت های هواپیمایی خارجی نیز هزینه ها و تعرفه های خود را به دلار اعلام می نمایند و معادل ریالی دریافت آن ها از شما به صورت ریالی می باشد.

 مراحل ارسال بار

پس از آن که شما با شرکت راهبرد تجارت کارگو تماس گرفتید، مشاوران ما در محل شما حاضر می شوند و اطلاعات لازم را درباره ارسال بار مسافری به شما ارائه می نمایند. در صورتی که تمایل داشته باشید همه ی وسایل منزل شما به بهترین شکل ممکن بسته بندی شده تا فرودگاه حمل می گردد.
پس از آن همه ی مراحل گمرکی یه وسیله پرسنل شرکت راهبرد تجارت کارگو اناجم می شود، تشریفات اخذ جوازهای گمرکی به وسیله کارمندان ما انجام می شود.
پس از آن مظابق جواز گمرکی بار شما به کره جنوبی و به وسیله شرکت هواپیمایی مورد نظر شما در دفتر راهبرد تجارت کارگو بارنامه شده است بار ارسال می گردد.شما قادر می باشید از طریق پایانه رهگیری بار،بار خودتان را تا رسیدن به کره جنوبی پیگیری کنید.