شرکت راهبرد تجارت در این مقاله تلاش و کوشش نموده است تا درباره فریت بار به آمریکا مطالبی را به مسافرانی که می خواهند به آمریکا بروند ارائه نماید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فریت بار به آمریکا

وقتی که قصد دارید به کشور آمریکا مسافرت،مهاجرت کنید و یا حتی می خواهید برای ادامه تحصیل به آن کشور بروید، می خواهید لوازم شخصی و منزل خود را هم با خود ببرید، می توانید بار خود را فریت کنید شما برای ارسال بار خود می توانید به سه روش زمینی،دریایی و هوایی اقدام کنید.
به طور معمول به حمل بار به صورت هوایی فریت بار می گویند. باید به این نکته توجه داشته باشید که شما می توانید به اندازه مشخصی،بار خودتان را وارد هواپیمای مسافری کنید. برای ارسال بار خود به آمریکا به یک شرکتی نیاز دارید که معتبر باشد و بتواند امور فریت بار شما را انجام بدهد، شرکت راهبرد تجارت با به کار گیری اشخاص با تجربه و کاردان آماده ارائه خدمات فریت بار – فریت بار مسافری به کشور آمریکا می باشد. لذا می توانید با خیالی راحت و آسوده کلیه امور فریت بار خود را به شرکت ما بسپارید،
و بار خود را در شهر مورد نظر تحویل بگیرید.

اکثر مسافرانی که از کشور ایران به کشورهای خارجی مسافرتمی نمایند کشور آمریکا است. بنابراین فریت بار مسافر و هم چنین ارسال بار به این کشور خصوصا بعضی از ایالت های آن نسبت به کشورهای دیگر بیشتر می باشد. از جانب دیگر به خاطر مهاجرت زیاد به کشور آمریکا و اینکه بسیاری از مسافران می خواهند بعضی از وسایل شخصی و زندگی خود را هم با خود ببرند،
بنابراین به یک شرکت خوب و بااعتبار برا ارسال بار نیازمند می باشند، شرکت راهبرد تجارت کارگو آماده ارائه خدمات فریت ار مسافری به آمریکا می باشد.
لذا می توانید با خیالی راحت و آسوده کلیه امور فریت بار خود را به ما بسپارید و بار خود را در شهر مورد نظر دریافت کنید.

هزینه فریت بار به آمریکا

هزینه فریت بار به آمریکا مطابق شهر و مقصد هزینه فریت بار متفاوت می باشد. نرخ حمل هر شرکت هواپیمایی با شرکت هواپیمایی دیگر متفاوت می باشد، ملاک و معیار محاسبه براساس کیلوگرم است و هر چه وزن بار افزایش پیدا کند نرخ هر کیلو هم کمتر می شود و هم چنین هزینه هایی همانند سوخت و امنیت،بارنامه،تمبر و مالیات جداگانه حساب می شود.

شایان ذکر است که شرکت های هواپیمایی ارزانترین نرخ حمل را برای بار هوایی شما در نظر می گیرند، اهمیتی ندارد که شما می خواهید با کدام یکی از شرکت های هواپیمایی مسافرت کنید، این امکان وجود دارد که بار شما به وسیله شرکت هواپیمایی دیگری حمل گردد و این انتخاب با شما است.

کالاهای ممنوعه

کالاهایی که نمی توان با خود حمل کرد و ممنوع می باشد به تشریح ذیل است:

1.عطر.

2.ادكلن.

3.اسپری.

4.شامپو.

5.نرم كننده ها.

6.مواد آرایشی.

7. الكل.

8.شربت.

9. آبلیمو.

10.سركه

11.ترشیجات.

12.باتری در داخل اسباب بازی ها و وسایل الکترونیکی.

13.کپسول های گاز.

14.فندک و کبریت

15.هرنوع مواد آتش زا.

16. مواد اسیدی و خورنده.

17. لوازم خطرسازی.

از نگاه گمرک و پلیس فرودگاه حمل مواردی که در ذیل ذکر شده است ممنوع است:

1.اشیاء عتیقه.

2. آثار هنری اصیل.

3.كتابهای خطی و چاپ سنگی.

4.قطعات خوشنویسی شده.

5.اوراق مینیاتور.

6.مصنوعات طلا و نقره.

7.سنگ های قیمتی.

8. ارز

9.ریال ایران

10. تابلوهای نقاشی اصل.

11. قالی و قالیچه دستبافت عتیقه و هر نوع اشیای تاریخی و میراث فرهنگی.

12. خروج اسلحه و مهمات و تجهیزات نظامی.

13. فیلم

14. نوار

15. سی دی و تابلوهای نقاشی.

بایستی توجه داشته باشید که برای بسیاری از موارد اخذ جواز، فرستادن آنها را میسر می سازد.
هم چنین در اشل محدود و از طریق ارسال بار مسافری به آمریکا فرستادن اقلام فوق ممکن است.
برای اطلاع از چگونگی اخذ مجوز و فرستادن بارهای فوق با ما تماس بگیرید.