از جمله خدمات راهبرد تجارت آسمان پارسیان می توان به فریت بار لبنان اشاره کرد.

لبنان کشوری می باشد که در غرب قاره آسیا واقع شده است و در باختر با دریای مدیترانه و در خاور با سوریه و در جنوب با کشور اسرائیل مرز مشترکی دارد.ما در این مقاله تلاش و کوشش نموده ایم تا درباره حمل بار از ایران به لبنان مطالبی را ارائه نماییم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فریت بار

به بار هوایی اشخاص اعم از مسافران،مهاجران و دانشجویان که از طریق گمرک فرودگاه ها و به صورت غیرهمراه و از طریق صدور بارنامه هوایی با هزینه خیلی کم به مقصد ارسال می گردد فریت بار گفته می شود.

حمل بار از ایران به لبنان

شرکت راهبرد تجارت کارگو با بکارگیری اشخاص با تجربه و کاردان آماده ارائه خدمات حمل بار از ایران به لبنان می باشد بنابراین اشخاصی که می خواهند به کشور لبنان مسافرت و مهاجرت کنند و تمایل دارند اسباب و وسایل شخصی و زندگی خود را هم با خود ببرند باید لوازم خود را فریت کنند.فریت بار به سه شیوه زمینی،هوایی و دریایی قابل حمل می باشد ولی امن ترین روش برای حمل بار از ایران به لبنان به صورت هوایی می باشد.

هزینه حمل بار از ایران به لبنان

هزینه حمل بار از ایران به لبنان متغیر می باشد و به شرایطی از قبیل میزان بار و شهر مقصد بستگی دارد،هم چنین قابل ذکر است که هر ایزلاینی هزینه های مربوط به خود را دارد.در جهت مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه حمل بار از ایران به لبنان می توانید با شرکت راهبرد تجارت کارگو تماس بگیرید.

لوازم ممنوع الصدور

لوازمی که حمل آن ها برای ایمنی هواپیما خطرساز می باشد و نمی توان آنها را حمل نمود به شرح ذیل می باشد:

1.اسپری.

2.عطر.

3.ادکلن.

4.شامپو ها.

5.انواع نرم کننده ها.

6.انواع مواد آرایشی.

7.الکل.

8.ترشی جات ها.

9.سرکه.

10.طلا و نقره.

11.سنگ های قیمتی.

12.عتیقه جات.

13.نسخه های خطی.

14.تابلو های مینیاتوری.

15.آثار هنری اصیل.

16.قالی و قالیچه های قیمتی.

17.نوع اشیاء تاریخی.

18.میراث و آثار فرهنگی و تاریخی.

19.اسلحه ومهمات و تجهیزات نظامی.

20.انواع  فیلم.

21.سی دی.

در انتها خاطر نشان می شویم که شرکت راهبرد تجارت کارگو کلیه ی امور فریت بار – فریت بار مسافری اشخاصی که می خواهند به کشور لبنان بروند را به عهده ی می گیرد و به همه عزیزانی که دغدغه به موقع رسیدن بار خود را دارند این اطمینان را می دهد که بارهای مسافران را صحیح و سالم و در شهر مورد نظر تحویل می دهد لذا می توانید امور خود را به ما بسپارید.