فریت بار از کره جنوبی به ایران

 در ارسال بار ها, فریت بار
Rate this post

شرکت راهبرد تجارت کارگو در این مقاله به بررسی  ارسال بار کره جنوبی به ایران پرداخته است،
بهتر است اول بدانیم که فریت بار چیست و پس از آن به ادامه مطالب بپردازیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ارسال بار چیست؟

اشخاصی که می خواهند به کشور کره جنوبی مهاجرت یا مسافرت کنند و تمایل دارند لوازم منزل خود را هم با خودببرند، باید این لوازم و وسایل را به یکی از سه شیوه زمینی،هوایی و دریایی به کشور کره جنوبی ارسال نمایند.زمانی که مهاجر یا مسافر این بار را که ماهیت تجاری دارد را به طریق هوایی به کشور مقصد(کره جنوبی)منتقل می نمایند،فریت بار گفته می شود.

شرکت راهبرد تجارت کارگو آماده ارائه خدمات فریت بار از کره جنوبی به ایران می باشد،در صورت تمایل می توانید کلیه امور فریت بار خود را به شرکت راهبرد تجارت کارگو بسپارید.

ارسال بار از کره جنوبی به ایران

کره جنوبی کشوری پیشرفته،صنعتی و توسعه یافته می باشدپایتخت کشور کره جنوبی سئول می باشد.شهر سئول مقر و جایگاه حکومتی،بازرگانی،مالی و تولیدی کره جنوبی می باشد.کره جنوبی در شرق آسیا و در همسایگی کره شمالی،چین و ژاپن واقع شده است.

حمل بار از کره جنوبی به ایران جهت بسیاری از بازرگانان امری مهم و با اهمیت محسوب می شود.کشور کره جنوبی در سال 2018 با574 بیلیون دلار پنجمین صادر کننده بزرگ جهان می باشد.

فریت بار از کره جنوبی به ایران به دو صورت فریت بار هوایی و فریت بار دریایی صورت می گیرد.

فریت بار هوایی از کره جنوبی به ایران

یکی از شیوه های ارسال بار از کره جنوبی به ایران،فریت بار هوایی می باشد.فریت بار هوایی از کره جنوبی به ایران بیشتر از کلان شهرهایی که در ذیل آورده شده است صورت می گیرد:

1. سئول.

2.اینچئون.

3.بوسان.

4. گیمپو.

5. چئونگ جو.

6.دئگو.

7. گوانگجو.

8.ججو.

فرودگاه بین المللی اینچئون- سئول ،یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های بین المللی و جهان است که دربردارنده حجم زیاد حمل هوایی از کره جنوبی می باشد. فرودگاه بین المللی اینچئون- سئول تحت عنوان برترین فرودگاه در زمینه بین المللی و پاکیزه ترین فرودگاه جهان از جانب استار ترکس شناخته شده است.

از دیگر فرودگاه هایی که جهت فریت بار از کره جنوبی به ایران مورد استفاده قرار می گیرد به شرح ذیل است:

1.فرودگاه بین‌المللی گیمپو .

2.فرودگاه بین‌المللی گیمهی .

3.فرودگاه بین‌المللی چئونگ‌جو .

4.فرودگاه بین‌المللی دئگو .

5. فرودگاه گوانگجو .

6. فرودگاه بین‌المللی ججو .

فریت بار دریایی از کره جنوبی به ایران

از بنادر مهم در کره جنوبی می توان به بندر بوسان در ساحل دریای ژاپن و اینچئون در ساحل دریای زرد اشاره نمود. فریت بار دریایی از کره جنوبی به ایران روز به روز در حال افزایش می باشد.

افزایش فریت بار دریایی از کره جنوبی به ایران باعث شد تا هنگ کنگ جایگاه خود را در مقام پنجم بنادر شلوغ کانتینری از دست بدهد و این مقام در سال 2018میلادی جایگاه خود را به بندر بوسان بدهد.

مدت زمان فریت بار از کره جنوبی به ایران

مدت زمان فریت بار از کره جنوبی به ایران به صورت هوایی منوط به نوع ایرلاین و نوع پرواز اعم از مستقیم و غیر مستقیم می باشد.

مدت زمان فریت بار از کره جنوبی به ایران، وابسته به نوع ایرلاین میان 3 الی5 روز می باشد.یکی از مزایای فریت بار هوایی از کره جنوبی به ایران در مقایسه با حمل دریایی از کره این می باشد که مدت زمان حمل بار خیلی کمتر می باشد.

هزینه فریت بار از کره جنوبی به ایران

یکی از مشکلات و سختی های تاجران،اخذ هزینه و نرح حمل بار از کره جنوبی به ایران می باشد.در جهت کسب اطلاعات درباره هزینه فریت بار از کره جنوبی به ایران می توانید با شرکت راهبرد تجارت کارگو تماس بگیرید.

در انتها خاطر نشان می شویم که شرکت راهبرد تجارت کارگو با به کارگیری اشخاص ماهر درباره بسته بندی و حمل فریت بار آماده ارائه خدماتی اعم از فریت بار از کره جنوبی به ایران است،کلیه امور خود را به ما بسپارید.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

اخرین اخبار

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید