ظرفیت تناژ مجاز کامیون و تریلی برای حمل بار اعلام شد

 در اخبار, اخبار حمل و نقل
Rate this post

 ظرفیت تناژ مجاز کامیون و تریلی برای حمل بار اعلام شد

(ظرفیت تناژ مجاز کامیون و تریلی برای حمل بار اعلام شد) اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه ظرفیت مجاز تناژ کامیون و تریلی برای حمل بار را به پلیس راه این استان اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه‌ای که از سوی فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به فرماندهی پلیس راه این استان نوشته شده، آمده است: برای ایجاد رویه واحد و کنترل و نظارت بر میزان تناژ ناوگان عبوری محورهای سطح استان، اصلاحیه حداکثر ظرفیت مجاز کامیون و تریلی جهت استحضار ارسال می‌شود.

 ظرفیت تناژ مجاز کامیون و تریلی برای حمل بار اعلام شد

بر اساس نظریه کارشناسان، حمل  اضافه بار، باعث آسیب به راه ها می گردد. حمل بار بیش از ظرفیت مجاز وسیله نقلیه. شبکه راه های کشور را که با صرف. هزینه های زیاد است. دچار اضمحلال سریعتری می کند.
در جهت جلوگیری از به روز چنین خسارتی توسط رانندگان متخلف است. که فعالیت کنترل اضافه تناژ توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای انجام می گیرد.
بدین صورت که با تهیه و نصب باسکول های ثابت و سیار توزین وسایل نقلیه در پاسگاه های پلیس راه، رانندگان خاطی را که بیش از میزان مجاز، بار حمل نموده اند. جریمه و در صورت تکرار حمل بار اضافه، وسیله نقلیه توقیف و حتی مجوز شرکت حمل ونقل متخلف باطل می گردد.
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

اخرین اخبار

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید