افزایش تخلیه و بارگیری در بندر چابهار

 در اخبار, اخبار حمل و نقل
Rate this post

افزایش تخلیه و بارگیری در بندر چابهار

(افزایش تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی، مواد معدنی، مصالح ساختمانی و مواد نفتی در بندر چابهار)

بندر چابهار با تلاش اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، اکنون سهمی ۱۰ درصدی در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بنادر کشور دارد و در این زمینه حائز رتبه سوم بین بنادر مهم تجاری کشور، بعد از بنادر امام خمینی (ره) و بندر شهید رجایی (بندرعباس) است.

بندر چابهار شاهد افزایش ۳ برابری تخلیه و بارگیری مواد معدنی و مصالح ساختمانی بوده. و تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی. نیز در مدت یاد شده. ۴۱ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.  در مجموع تخلیه و بارگیری کالای نفتی از ابتدای امسال تا ۱۰ اردیبهشت امسال. در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰. بالغ بر ۱۲۵ درصد در چابهار افزایش .یافته است.

افزایش تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی، مواد معدنی، مصالح ساختمانی و مواد نفتی در بندر چابهار

■ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر چابهار صد درصد رشد داشته است.

■ بندر چابهار با تلاش اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان. اکنون سهمی ۱۰ درصدی در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بنادر کشور دارد. و در این زمینه حائز رتبه سوم بین بنادر مهم تجاری کشور، بعد از بنادر امام خمینی (ره) و بندر شهید رجایی (بندرعباس) است.

■تخلیه و بارگیری فرآورده‌های. نفتی نیز در مدت .یاد شده. ۴۱ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

■ در مجموع تخلیه و بارگیری کالای نفتی از ابتدای امسال تا ۱۰ اردیبهشت امسال در مقایسه. با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۲۵ درصد. در چابهار افزایش یافته است.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

اخرین اخبار

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید