یکی از کشورهای پیشرفته در زمینه گردشگری کشور استرالیا است،هم چنین کشور استرالیا کشور مهاجر پذیر و توسعه یافته نیز محسوب می شود.کشور استرالیا ششمین کشور پهناور جهان بوده که هر ساله با افزایش مهاجرت به این کشور و هم چنین بالا رفتن تقاضای اقامت در کشور استرالیا،مهاجران زیادی از همه ی نقاط جهان به این کشور مسافرت می کنند. یکی از مشکلات و دغدغه های مهمی که بیشتر مسافران دارند این است که چگونه قادر می باشند بار خود را به کشور استرالیا ارسال کنند. ارسال بار به استرالیا‌ که در اصطلاح فریت بار نیز نامیده می شود، از رایج‌ ترین اقدامات مسافرین برای ارسال بارهای خود به استرالیا می‌باشد. معمولا مسافران باری که به استرالیا ارسال می کنند از وزن بار مجاز برای ارسال به استرالیا بیشتر می باشد. بنابراین مسافران اقدام به فرستادن وسایل و لوازم خود قبل از پرواز به صورت فریت می کنند. فریت بار به استرالیا از دیگر خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی راهبرد تجارت می باشد. اگر قصد فریت بار به این کشور و یا استعلام هزینه فریت بار به استرالیا را دارید با کارشناسان راهبرد تجارت در تماس باشید.

راه های فریت بار به استرالیا

فریت و یا ارسال به استرالیا از دو روش حمل و نقل دریایی، حمل و نقل هوایی انجام می شود که در زیر به توضیح آن می پردازیم.

.فریت بار به استرالیا از طریق دریایی

از راه های دیگر فریت بار به استرالیا استفاده نمودن از کشتی های باربری و هم چنین مسافربری است. مدت زمان ارسال بار به بندر عباس از طریق کشتی ۴ الی ۷ روز و مدت زمان رسیدن به هر یک از شهرهای استرالیا بساه به طول مسافت 20 الی 30 روز خواهد بود.

.فریت بار و یا حمل بار به استرالیا از طریق هوایی

برای ارسال بار به استرالیا امن ترین شیوه فریت بار به صورت هوایی است.بین ۵ الی ۱۰ روز زمان برای رسیدن بار از ایران به استرالیا به صورت هوایی مورد نیاز است.

فریت بار به استرالیا

هزینه فریت و حمل بار به استرالیا

هزینه جهت فریت بار به استرالیا به عوامل گوناگونی بستگی دارد.حجم و وزن بار و هم چنین شهر مورد نظر از جمله پارامترهای تعین کننده میزان هزینه می باشند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص می توانید با شرکت راهبرد تجارت کارگو تماس بگیرید وبه طور دقیق از هزینه فریت بار به استرالیا مطلع شوید.

»» مطلب پیشنهادی: فریت بار مسافری

مدارک مورد نیاز جهت حمل و یا ارسال بار به استرالیا

  • تصویر پشت و روی کارت ملی
  • صفحه اول پاسپورت
  • آدرس و تلفن فرستنده در ایران
  • عکس پاسپیوریت
  • آدرس و تلفن مقصد تحویل گیرنده
  • آدرس ایمیل
  • لیست کالا یا همان Packing list
  • فاکتور کالا یا Invoice

سخن پایانی 

همانطور که در این مقاله به آن اشاره کردیم حمل به استرالیا به دو روش هوایی و دریایی انجام می گیرد. ارسال و یا حمل به استرالیا برای مسافرانی که قصد سفر و مهاجرت به این کشور را دارند، به دلیل اضافه بار مقرون به صرفه نخواهد بود. بنابراین بهتر است قبل از سفر و جابجایی بارهای خود را چند روز قبل از سفر خود، از طریق یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر به کشور استرالیا انتقال دهند. شرکت راهبرد تجارت با داشتن پرسنلی مجرب و کارشناسانی باتجربه در امر بسته بندی، پشتیبانی و انجام امور گمرکی، بار اضافه شما را در سلامت کامل به مقصد مورد نظر شما در کشور استرالیا می رساند.

سوالات متداول فریت بار به استرالیا

ارسال و فریت بار هوایی مطمعن ترین و مقرون به صرفه ترین روش ارسال بار شما به استرالیا خواهد بود.

شما عزیزان از طریق سایت راهبرد تجارت، در بخش پیگیری آنلاین با وارد کردن شماره پیگیری و یا از طریق شماره های مندرج در سایت می توانید از بار خود استعلام بگیرید.