هزینه فریت بار – استعلام هزینه فریت بار را میتوان از جمله سوالاتی در نظر گرفت که در ذهن افرادی که قصد مهاجرت دارند پیش می آید. هزینه فریت بار بسته به نوع حمل بار متفاوت می باشد. همچنین برای استعلام هزینه فریت بار از شرکت راهبرد تجارت کارگو می توانید مشاوره بگیرید.
در صورتی که شما قصد دارید مهاجرت کنید و یا به خارج از کشور مسافرت نمایید بدون شک با مشکلاتی اعم از فریت بار،فریت بار مسافری،هزینه فریت بار،هزینه فریت بار به خارج از کشور و ارسال بار مسافر به خارج از کشور مواجه خواهید شد.

هزینه فریت بار – استعلام هزینه فریت بار

اشخاصی که درصدد مسافرت و مهاجرت به کشورهای خارجی می باشند نیازمند این می باشند که لوازم منزل خود را هم با خود ببرند که برای ارسال این لوازم باید یکی از سه روش زمینی-هوایی و دریایی را انتخاب نمایند و لوازم خود را ارسال نمایند.در صورتی که شخص این بار را که ماهیت تجاری دارد را به صورت هوایی ارسال می نماید به آن فریت بار گفته می شود.

شرکت راهبرد تجارت ارائه دهنده خدمات فریت بار – فریت بار مسافری هم اکنون تماس حاصل کنید و کلیه امور خود را به ما بسپارید.

 

فریت بار مسافری برای چه کسی به صرفه است

قبل از هر امری بایستی مطمئن شوید که حمل و ارسال محموله به شکل فریت بار مسافری مقرون به صرفه است یا این که محموله را به صورت بار همراه با خودتان داخل پرواز ببرید و از فریت بار اجتناب نمایید.

همان گونه که می دانید بیشتر ایرلاین ها تا سقف 25 تا30کیلوگرم اجازه حمل بار همراه مسافر را به شما می دهد . در صورتی که بار شما مازاد بر این اندازه باشد ،بایستی به ازای هر یک کیلو مبلغی بین 10الی 15 دلار بسته به ایرلاین و مقصد شما و یا میلغی در حدود 100دلار به ازای هر بسته باید بابت ارسال بار به خارج از کشور پرداخت نمایید.

بنابراین مطلوب می باشد که قبل از پرداخت هزینه فریت بار به خارج از کشور به منظور حمل بار خود اولویت بندی نمایید.این بدین جهت می باشد که کالاهای شخصی و ضروری خود را به شکل همراه با خود در چمدان خودتان حمل نمایید و بارهای اضافی را به شکل فریت بار ارسال نمایید.

مراحل ارسال بار مسافر به خارج از کشور

به منظور ارسال فریت بار مسافری به صورت حمل و نقل هوایی به خارج از کشور نخست باید از پاسپورت و بلیط خود یک رونوشت تهیه نمایید . سپس همراه با فهرست پکینگ لیست به فرود گاه امام خمینی مراجعه نمایید. شایان ذکر است که به منظور تهیه و تدوین پکینگ فهرست مسافری حتما الزامی نمی باشد که آن را با فرمت خاصی تهیه نمایید.به منظور فریت بار مسافری تنها درج فهرست اقلام و کالاهایی را که قصد دارید آن ها را ارسال نمایید و تعداد بسته های آن ها کفایت می کند.

حتما این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از ارسال محموله به فرودگاه محموله مسافری شما باید دربردارنده بسته بندی مناسب باشد در صورتی که این چنین نباشد هلدینگ ایرلاین از پذیرش و قبول بار شما جلوگیری می نماید.

در صورتی که به فرودگاه مراجعه نمودید و پروسه فریت بار را به وسیله ی همکاران ما به انجام برسانید پروانه گمرکی به منظور صدور بارنامه صادر می گردد تا به وسیله ی آن پروانه صادراتی آژانس صدور کننده بارنامه قادر می باشد بارنامه حمل هوایی را صادر نماید. در این بارنامه که MAWB نام دارد اطلاعات فرستند، گیرنده، مبدا،مقصد و ماهیت کالا نشان داده می شود. بعد از صادر شدن بارنامه و تهیه تگ های روی بسته ، بایستی محموله را به منظور نهایی نمودن پروسه فریت بار مسافری ایکس ری نمود.

بازرسی کالا به وسیله ی حراست و نگهبانی فرودگاه امام خمینی با کمک دستگاه ایکس ری و سگ های مواد مخدریاب انجام می شود و حضور فرستنده و یا نماینده قانونی او الزامی می باشد.

پس از ایکس ری نمودن کالا رویه فریت بار مسافری به خارج از کشور به اتمام رسیده است و شما با در دست داشتن بارنامه خود میتوانید کالا را در مقصد تحویل بگیرید. بدیهی است که تنها گیرنده مشخص شده در بارنامه میتواند در فرودگاه مقصد کالای خود را تحویل بگیرد، پس در درج اطلاعات گیرنده بر روی بارنامه حتما دقت کنید. در نظر داشته باشید که برای ارسال کالای خود باید بسته بندی مناسب و مورد تائید ایرلاین را داشته باشید تا هنگام رسیدن بار به مقصد کالای خود را سالم تحویل بگیرید.

هزینه فریت بار

همه ی ایرلاین ها جهت ارسال بار مسافری که به خارج از کشور می رود از یک قانون پیروی می کند و تنها در هزینه های حمل هوایی و هزینه های جانبی فریت بار متمایز می باشند.ایرلاین های ایرانی هزینه های خود را به ریال اعلام می نمایند و به ریال هم دریافت می نمایند .اما ایرلاین های خارجی هزینه های خود را به دلار اعلام می نمایند و معادل آن را از شما دریافت می نمایند.

هزینه ارسال به خارج از کشور چگونه محاسبه می شود؟

توضیح ساده برای بار حجمی را میتوان به این صورت عنوان کرد که اگر شما 10 کیلو زعفران داشته باشید چقدر فضا اشغال می کند و اگر 10 کیلو آهن داشته باشید چقدر فضا اشغال میکند؟جواب ساده است زعفران فضای بیشتری اشغال می کند. به موجب همین امر یاتا قوانینی را تصویب نموده است که در صورتی که وزن بار شما بیشتر از حد معمول بود هزینه فریت بار را مطابق وزن حجمی حساب نمایند و در صورتی که وزن ناخالص بار شما بیشتر بود هزینه فریت بار مسافری شما بر این مبنا مورد محاسبه قرار بگیرد برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با شرکت راهبرد تجارت کارگو تماس بگیرید.