فریت و ارسال بار از کره جنوبی به ایران از جمله اقدامات افرادی است که قصد سفر، تحصیل یا مهاجرت از کره جنوبی به کشور ایران را دارند و می‌خواهند لوازم منزل و همچنین لوازم ضروری مورد نیاز را با خود ببرند. ارسال خرده بار توسط شرکت راهبرد تجارت آسمان پارسیان از طریق یکی از روش های هوایی، دریایی و زمینی انجام می‌گیرد. زمانی که افراد بار غیر تجاری را از طریق هوایی به کشور مقصد (کره جنوبی) منتقل می‌نمایند، فریت بار گفته می شود.

فریت و ارسال بار از کره جنوبی به ایران

کره جنوبی کشوری پیشرفته، صنعتی و توسعه یافته است که پایتخت آن، سئول می باشد. شهر سئول مقر و جایگاه حکومتی، بازرگانی، مالی و تولیدی کره جنوبی می باشد. کره جنوبی در شرق آسیا و در همسایگی کره شمالی،چین و ژاپن واقع شده است. به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی جهت انجام صادارت و واردات کالا به اقصی نقاط جهان به شمار می‌آید.

»» مطلب پیشنهادی: فریت بار مسافری

حمل بار از کره جنوبی به ایران جهت بسیاری از بازرگانان امری مهم و با اهمیت محسوب می شود. کشور کره جنوبی در سال 2018 با 574 بیلیون دلار پنجمین صادر کننده بزرگ جهان می‌باشد. ارسال بار از کره جنوبی به ایران به دو صورت فریت بار هوایی و فریت بار دریایی صورت می گیرد.

فریت بار از کره جنوبی

فریت بار هوایی

یکی از شیوه های ارسال بار از کره جنوبی به ایران، فریت بار هوایی است. فریت بار هوایی از کره جنوبی به ایران بیشتر از کلان شهرهایی که در ذیل آورده شده است صورت می گیرد:

1. سئول

2.اینچئون

3.بوسان

4. گیمپو

5. چئونگ جو

6.دئگو

7. گوانگجو

8.ججو

فرودگاه بین المللی اینچئون-سئول یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های بین المللی و جهان است که دربردارنده حجم زیاد حمل هوایی از کره جنوبی می باشد. فرودگاه بین المللی اینچئون-سئول تحت عنوان برترین فرودگاه در زمینه بین المللی و پاکیزه ترین فرودگاه جهان از جانب استار ترکس شناخته شده است.

از دیگر فرودگاه هایی که جهت ارسال بار از کره جنوبی به ایران مورد استفاده قرار می گیرد به شرح ذیل است:

1.فرودگاه بین‌المللی گیمپو

2.فرودگاه بین‌المللی گیمهی

3.فرودگاه بین‌المللی چئونگ‌جو

4.فرودگاه بین‌المللی دئگو

5. فرودگاه گوانگجو

6. فرودگاه بین‌المللی ججو

فریت بار دریایی

از بنادر مهم در کره جنوبی می توان به بندر بوسان در ساحل دریای ژاپن و اینچئون در ساحل دریای زرد اشاره نمود. ارسال بار دریایی از کره جنوبی به ایران روز به روز در حال افزایش می باشد. افزایش فریت بار دریایی از کره جنوبی به ایران باعث شد تا هنگ کنگ جایگاه خود را در مقام پنجم بنادر شلوغ کانتینری از دست بدهد و این مقام در سال 2018 میلادی جایگاه خود را به بندر بوسان بدهد.

مدت زمان فریت بار از کره جنوبی به ایران

مدت زمان فریت بار از کره جنوبی به ایران به صورت هوایی منوط به نوع ایرلاین و نوع پرواز اعم از مستقیم و غیر مستقیم می باشد. مدت زمان ارسال بار از کره جنوبی به ایران، وابسته به نوع ایرلاین میان 3 الی 5 روز می باشد. یکی از مزایای فریت بار هوایی از کره جنوبی به ایران در مقایسه با حمل دریایی از کره این می باشد که مدت زمان حمل بار خیلی کمتر می باشد.

هزینه فریت بار از کره جنوبی به ایران

یکی از مشکلات و سختی های تاجران،اخذ هزینه و نرح حمل بار از کره جنوبی به ایران می باشد. در جهت کسب اطلاعات درباره هزینه فریت بار از کره جنوبی به ایران می توانید با شرکت راهبرد تجارت کارگو تماس بگیرید. در انتها خاطر نشان می‌شویم که شرکت حمل و نقل بین المللی راهبرد تجارت آسمان پارسیان با به کارگیری اشخاص ماهر درباره بسته بندی و حمل فریت بار آماده ارائه خدماتی اعم از ارسال بار از کره جنوبی به ایران است،کلیه امور خود را به ما بسپارید.