در این مقاله قصد داریم  درباره فریت بار از آلمان به ایران مطالبی را ارائه کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید. آلمان، یکی از کشور هایی است که در سازمان ملل متحد، ناتو، کشورهای گروه هشت، گروه پنج، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه و همچنین در بنیان گزاران اتحادیه اروپا عضویت دارد. به همین دلیل افراد زیادی از کشورهای مختلف مخصوصا ایران به این کشور مهاجرت کردند و گاهی قصد بازگشت به وطن را دارند.  به همین دلیل در این مطلب به طور مفصل در مورد فریت بار از آلمان به ایران که به سه روش دریایی، زمینی و هوایی انجام می‌گیرد، صحبت خواهیم کرد.

نحوه فریت بار به ایران

به نقل از ویکی پدیا آلمان بزرگترین کشور اروپای مرکزی و یکی از پر جمعیت ترین کشور در اتحادیه اروپا است.جمهوری آلمان از 16 ایالت تشکیل شده است که دارای شهرهای بزرگی اعم از برلین، هامبورگ، مونیخ، کلن و فرانکفورت می‌باشد. همانطور که گفته شد به موجب اینکه آلمان از استانداردهای بالای زندگی برخوردار است و امکان پیشرفت در کار، تجارت و همچنین تحصیل با رتبه های علمی و غیره را دارد، همه ساله مقصد مهاجران زیادی از کل جهان خصوصا کشور ایران است.

 » مطلب مهم : ارسال بار از ایران به آلمان 

مهاجران ساکن آلمان در بازگشت به ایران قصد دارند که بار خود را از آلمان به ایران به صورت فریت بار ارسال کنند. زیرا وزن محموله ارسال شده از آلمان به ایران به طور معمول بیشتر از وزن مجاز مسافری است،اصطلاح فریت بار جهت این گونه از بارها به وسیله مسافران ارسال می گردند و نوعی ارسال بار خصوصی می باشند و ارسال بار تجاری از آلمان محسوب نمی شوند به کار می رود. شرکت حمل و نقل بین المللی راهبرد تجارت آماده ارائه خدمات ارسال بار از آلمان به ایران می باشد. در صورت تمایل به فریت بار از آلمان، می‌توانید کلیه امور خود را به شرکت راهبرد تجارت آسمان پارسیان بسپارید.

فریت بار از آلمان به ایران

هزینه فریت بار از آلمان به ایران

هزینه فریت بار از آلمان با توجه به نوع حمل و نقل و میزان بار افراد متفاوت است. ارسال بار از آلمان به سه روش زمینی، هوایی و دریایی ممکن می‌باشد که بهترین و امن ترین روش جهت ارسال بار از آلمان، فریت بار هوایی است. حمل بار زمینی از آلمان به ایران به دو صورت فول تراک و خرده بار انجام می شود. در حمل بار به صورت فول تراک، صاحب کالا می‌تواند یک یا چند تراک را با توجه به حجم و وزن کالای خود در اختیار بگیرد.

آلمان دارای بنادر مهمی است که حمل بار دریایی از آن ها صورت می گیرد. از جمله این بنادر اعم از هامبورگ، برمن، کلن و دویسبورگ می‌باشند.

فریت بار دریایی از آلمان به صورت فله ای برای کالا های حجیم یا ترافیکی توصیه می شود،زیرا بسیاری از کالاهای دیگر باید به صورت بسته بندی شده در کانتینر قرار بگیرند تا از خطرات احتمالی در حمل بار دریایی از آلمان مصون بمانند،این باعث می شود تا در این مورد خاص هزینه حمل بار دریایی از آلمان حتی نسبت به حمل بار زمینی از آلمان مقرون به صرفه تر باشد.مسافران و مهاجرانی ،که می خواهند اسباب و وسایل خود را به صورت فریت بار از آلمان ارسال کنند،می توانند هم اکنون با شرکت راهبرد تجارت کارگو تماس حاصل نمایند،ما به بهترین شکل ممکن کلیه امور ارسال بار از آلمان به ایران را به انجام می رسانیم.

فریت بار از آلمان به ایران به همراه هزینه و مدارک لازم

مدت زمان فریت بار از آلمان به ایران

مدت زمان فریت بار از آلمان به ایران با توجه بستگی به نوع ارسال و نحوه ارسال دارد. می توان گفت ارسال و فریت بار دریایی از آلمان به ایران بین 30 تا 35 روز زمان می‌برد. این در صورتی می باشد که ارسال و فریت بار از آلمان از طریق هوایی بین 7 الی 10 روز به طول می انجامد. علاوه بر این باید بدانید که اگر قصد ارسال بار از طریق زمینی را دارید، بین 15 الی 20 روز  زمانبر خواهد برد.

مدارک لازم فریت بار از آلمان به ایران

برای انجام حمل و نقل یا فریت بار از آلمان به ایران نیاز به مدارکی به شرح زیر می باشد.

  • مدارک فرستنده بار (از آلمان به ایران یا از ایران به آلمان)

این مدارک شامل تصویر رو و پشت کارت ملی فرستنده، تصویر صفحه اول پاسپورت، آدرس و تلفن می‌باشد.

  • مدارک لازم برای گیرنده (از آلمان به ایران یا از ایران به آلمان)

این مدارک نیز شامل عکس پاسپورت، آدرس، تلفن، مقصد تحویل گیرنده در آلمان یا ایران و همچنین آدرس ایمیل می باشد.

سوالات متداول فریت بار از آلمان

 فریت بار از شهرهای هامبورگ، مونیخ، فرانکفورت، برن، اشتوتگارت، کلن، برلین و دوسلدورف به ایران انجام می‌شود.

در بهترین شرایط موجود مدت زمان رسیدن بار به مقصد از طریق فریت بار هوایی 6 الی 10 روز می‌باشد.

هزینه و قیمت قطعی با توجه به لاین هواپیمایی، میزان و نوع بار هر فرد متفاوت است که توسط کارشناسان راهبرد تجارت در کمترین زمان تعیین می‌شود.