یکی از خدمات راهبرد کارگو ارسال بار بهه تونس می باشد.
تونس کشوری می باشد که در شمال آفریقا و جنوب دریای مدیترانه قرار دارد و از غرب با الجزایر و از شر و جنوب با لیبی هم مرز می باشد پایتخت کشور تونس شهر تونس می باشد.

شرکت راهبرد تجارت کارگو در این مقاله تلاش و کوشش نموده است تا درباره ارسال بار مسافری از ایران به تونس مطالبی را به اشخاصی که می خواهند به کشور مسافرت کنند ارائه نماید تا اتتهای مقاله همراه ما باشید.

ارسال بار مسافری از ایران به تونس

مطابق مقررات و قوانین بار،در هنگام مسافرت، مسافران اجازه دارند به مقدار مشخص و ناچیزی بار،باخود حمل کنند در این میان اشخاصی تمایل دارند لوازم شخصی و زندگی خود را به کشوری که مسافرت می کنند ببرند و امکان حمل آن در هواپیمای مسافری وجود ندارد بنابراین باید بار خود را فریت نمایند. اشخاص می توانند بار خود را به سه روش زمینی،هوایی و دریایی ارسال کنند که بهترین و امن ترین روش ارسال بار از ایران به تونس به صورت هوایی می باشد.

عزیزانی که به دلیل می خواهند به کشور تونس سفر کنند و تمایل دارند اسباب و وسایل خود را هم با خود ببرند به شرکت معتبر نیاز دارند تا امور را به آن بسپارند شرکت راهبرد تجارت کارگو با به کار گیری اشخاص باتجربه و کاردان آماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم می باشد بنابراین می توانید کلیه امور خود را بدون هیچ گونه دغدغه و با خیالی راحت و آسوده به ما بسپارید.

هزینه ها

هزینه ارسال بار مسافری از ایران به تونس براساس مقصد متفاوت است و این نرخ در شرکتهای هواپیمایی مساوی نمی باشد.قیمت هر کیلو بار فریت به منظور مقصدهای گوناگون از 1 دلار تا4 دلار متفاوت می باشد.شرکت های هواپیمایی به منظور مقصدهای گوناگون محاسبه های مختلفی دارند.آن ها هزینه های جانبی بارنامه همانند سوخت و امنیت تمبر و بارنامه و مالیات را جداگانه حساب می کنند عوامل دیگری در قیمت ارسال بار هوایی موثر می باشد که به شرح ذیل است:

1.قیمت ارز.

2.داخلی یا خارجی بودن ایرلاین حمل کننده بار.

3.کلاس شرکت هوایی ( به سبب نوع و کیفیت خدمات بار)

4.بار ارسالی مسافری باشد و یا تجاری.

5.مقصد (هرچه مقصد دورتر باشد، هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید.)

6.وزنی و یا حجمی بودن بار.

7.نوع بار خاص،مسلما هزینه یک بار خطرناک و یک موجود زنده با هم متفاوت است.

بهترین روش به منظور کاهش هزینه ارسال بار هوایی از ایران به تونس این می باشد که از ارسال کالاهایی با چگالی کم خودداری کنید.

ازاینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید صمیمانه سپاسگزاریم.