ارسال بار به چین یکی از خدماتی که کروه راهبرد تجارت آسمان پارسیان ارئه می دهد، چین به عنوان بزرگترین قطب تولید در جهان شناخته می شود، بنا بر این طبیعی است که بازرگانان تمایل زیادی به انجام امور بازرگانی با این کشور داشته باشند. رشد بی رویه جمعیت چین سطح زندگی و حقوق این مردم را تا حدود بسیاری پایین آورده است، تا جایی که دستمزد یک نیروی کار پایه بعضا حتی تا ماهی 30 دلار پایین می باشد. با توجه به ارزانی نیروی کار ، قیمت تمام شده محصولات نیز بسیار پایین می شود، این امر شاید بزرگترین نقطه ی قوت چین در امر اقتصاد است.

ارسال بار به چین

بازرگانانی که قصد ارسال بار از چین را دارند، عموما و با توجه به حجم و وزن بالای کالای خود معمولا ارسال بار به چین را انتخاب می کنند، ارسال بار از چین معمولا از راه دریا صورت می پذیرد، چرا که کشورهای بسیاری در مسیر چین به ایران هستند و رد کردن گمرکات هر یک با نوجه به روابط نه چندان خوب ایران با کلیه کشورهای جهان ممکن است مشکل ساز شود. بنابر این باید توجه داشت که کالا قرار است در معرض رطوبت قرار بگیرد، پس باید به بهترین نحو بسته بندی گردد.

مزایای فریت بار

شاید بتوان تنها برتری، (که البته برتری کوچکی هم نیست!) سیستم فریت بار از چین نسبت به فریت بار هوایی که بیان کرد، هزینه های تمام شده باشد. هزینه ارسال بار می تواند بیش از نیمی از هزینه های فریت بار را کم کند. البته باید در نظر گرفت که زمان دلیور شدن کالا در مقصد تا چندین برابر افزایش می یابد. شرکت راهبرد تجارت با سال‌ها سابقه در زمینه فریت بار هوایی از چین، آماده خدمات رسانی مطلوب به بازرگانان و تجار می باشد، کافی است با ما تماس بگیرید.

حمل گروپاژ بار چین

استفاده از خدمات حمل گروپاژ زمانی معنا پیدا می کند که مقدار بار کم باشد، در این مواقع که مقدار بار کمتر از یک کانتینر می باشد، باربری بار شما را به همراه بارهای دیگر افراد در یک کانتینر قرار می دهد، سپس در مقصد مجددا بار شما را از سایرین تفکیک کرده و تحویل مقصد مورد نظر شما می دهد.