ارسال بار به کانادا یکی از فعالیت های عمده گروه راهبرد تجارت می باشد.

کانادا کشور پهناوری می باشد که در امریکای شمالی واقع شده است و هم چنین دومین کشور بزرگ جهان در منطقه و هم چنین چهارمین کشور بزرگ به وسیله منطقه زمینی است که از اطراف به کشورها و دریاها زیادی متصل می گردد. کانادا دربردارنده 10استان و سه سرزمین می باشد.

هم چنین کانادا کشوری پر هیجان است و شهرهایی دارد که دارای فرهنگ مختلف و پررونق می باشد و نسبت به همه کشورهای دیگر عجایب طبیعی غیر قابل باور دارد.

در غرب کشور کانادا شهرهایی از قبیل ونکوور،کالگری و ویکتوریا واقع اس که همه ساله توریست های زیادی به این شهرها مسافرت می نمایند در واقع می توان گفت که کانادا قطب توریستی است.

ارسال بار به کانادا

سالیانه تعداد بسیار زیادی از هم میهنان ما به کشور کانادا مهاجرت و یا مسافرت می کنند
این نشان دهنده این است که کشور کانادا چقدر مهم و با اهمیت است.
بیشتر مسافران کشور کانادا را مهاجران و دانشجویان تشکیل داده اند،
اکثر مسافران و دانشجویان می خواهند لوازم زندگی و شخص خود را با خود ببرند،
به همین دلیل نمی توانند با همان هواپیمایی که مسافرت می کنند وسایل خود را هم با خود ببرند.
بنابراین باید اسباب آن ها به صورت زمینی،دریایی و هوایی به کشور کانادا ارسال شود.
به همین سبب شرکت راهبرد تجارت کارگو در این مقاله تلاش و کوشش نموده است تا درباره حمل بار از ایران به کانادا مطالبی را ارائه نماید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

به ارسال بار غیر همراه فریت بار گفته می شود بدین شکل که مسافران و مهاجران با مراجعه نمودن به دایره های معتبر در آزانس های بار فرودگاه جهت ارسال بار خود قبل از مسافرت مبادرت می نمایند حمل بار از ایران به کانادا به دو صورت هوایی و دریایی محقق می شود.

شرکت راهبرد تجارت کارگو آماده ارائه خدمات فریت بار به مسافران و مهاجران است در صورت تمایل می توانید با شرکت راهبرد تجارت کارگو تماس بگیرید و کلیه امور خود را به شرکت ما بسپارید شرکت راهبرد تجارت کارگو با به کارگیری اشخاص با تجربه و کاردان امور را به بهترین شکل ممکن به انجام می رساند.

هزینه ارسال بار به کانادا

همواره در ارسال بار عوامل گوناگونی برروی قیمت تاثیرگذار می باشد که این موارد اعم از وزن بار،فاصله کشور مقصد،بسته بندی و…..می باشد.به همین سبب توصیه می کنیم که حتما قبل از هر امری با کارشناسان شرکت راهبرد تجارت کارگو تماس حاصل نمایید و اطلاعات دقیق را از آن ها کسب کنید.

خدمات دیگر راهبرد تجارت کارگو چهت ارسال بار به کانادا

1.بسته بندی همه اسباب و اثاثیه و لوازم منزل با رعایت استانداردها و قوانین هواپیمایی.
2.بارگیری لوازم و انتقال و یا حمل آن به فرودگاه.
3.انجام همه مراحل گمرکی.
4.پالت بندی بار در صورت نیاز.
5.اخذ بار نامه جهت ارسال بار به کانادا.