ارسال بار از ایران به استرالیا از جمله اقدامات افرادی است که برای مدت زمان زیادی قصد اقامت در کشور استرالیا یا قصد مهاجرت به این کشور را دارند؛ می‌باشد. این افراد قصد دارند اضافه بار، لوازم و تجهیزات منزل خود را این کشور ببرند. اما مسئله ایی که وجود دارد این است که مجاز به ارسال این لوازم و اضافه بار با هواپیمایی که بلیط آن را تهیه کردند، نیستند. در این جا نیاز به شرکت های حمل و نقل بین المللی دارند که در زمینه ارسال و حمل و نقل کالا به اقصی نقاط جهان، فعال هستند. قابل ذکر است که روش اول برای جابجایی لوازم مورد نیاز بدلیل مبلغ جریمه سنگین اضافه بار توسط شرکت های هواپیمایی به صرفه و اصولی نیست.

اما راه حل دوم و سپردن اضافه بار خود به شرکت های حمل و نقل، راهی کاملا اصولی و منطقی است چرا که هزینه ارسال بار یا حمل بار به استرالیا کمتر از 30 درصد مبلغ جریمه اضافه بار به استرالیا است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه ارسال بار به استرالیا و هزینه ها و راه های ارسال بار به استرالیا آشنا کنیم و اطلاعاتی در این زمینه را با هم بررسی نماییم. همچنین به بخشی از خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی راهبرد تجارت اشاره خواهیم نمود که در زمینه ارسال بار به استرالیا و دیگر کشورهای جهان فعالیت دارد و خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می نماید. جهت مشاوره و استعلام هزینه با شماره زیر تماس بگیرید:

 

مراحل و نحوه ارسال بار به استرالیا

ارسال بار به استرالیا از چند مرحله برخوردار می باشد که شرکت حمل و نقل بین المللی راهبرد تجارت این مراحل را برای مشتریان خود با بالاترین سطح در ارائه خدمات به انجام می‌رساند. مسافران و دانشجویانی که قصد سفر و اقامت در کشور استرالیا را دارند می توانند بدون هیچ منع قانونی ارسال لوازم شخصی و خرده بار مستعمل منزل خود را به ما بسپارند. در ادامه به توضیحاتی از نحوه ارسال بار به استرالیا خواهیم پرداخت و با آن آشنا خواهیم شد. لازم به ذکر است که در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهامی در رابطه با ارسال بار به استرالیا و سایر کشورهای جهان می توانید به راحتی با کارشناسان مجموعه راهبرد تجارت در تماس باشید. همکاران ما در بخش پشتیبانی مشتاق هستند تا بتوانند راهنمای شما عزیزان باشند.

مطالبی که در ارتباط با ارسال بار به استرالیا باید بدانید:

  1. مشاوره رایگان
    مسافران و مهاجرانی که قصد ارسال هرگونه مرسوله و بارهای اضافی به کشور استرالیا و سایر اقصی نقاط جهان را دارند به آسانی می توانند با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی راهبرد تجارت تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح نمایند. کارشناسان مجموعه به صورت کاملا رایگان جوابگوی شما عزیزان می باشند و در تلاش هستند همواره بهترین و مقرون بصرفه ترین نوع خدمات و روش های ارسال بار را به شما ارائه نمایند.
  2. بسته بندی بارها و تهیه لیست لوازم
    پس از مشخص شدن میزان و نوع بارهای ارسالی و مشخص کردن نوع ارسال بار به استرالیا (ارسال هوایی یا دریایی) مبحث مهم بسته بندی بارها مطرح می گردد. بسته بندی برای فریت بار به استرالیا بسیار حائز اهمیت است. زیرا که در صورت عدم رعایت استانداردهای بسته بندی و عدم بسته بندی مناسب ممکن است بار در هنگام ارسال آسیب دیده و یا در مقصد برای ترخیص به مشکل بر بخورد. کادر مجرب و حرفه ای راهبرد تجارت در صورت درخواست شما، در محل سکونت شما عزیزان حاضر گشته و تمام لوازم ارسالی را از جمله لوازم منزل، مبلمان، چمدان ها، فرش، میز و کلیه وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک شما را با بالاترین کیفیت در کارتن ها و جعبه های چوبی و فلزی (با توجه به نوع وسایل ارسالی) بسته بندی نموده و تا فرودگاه حمل می کند. سپس چک لیستی از کلیه لوازم و اقلام ارسالی شما به دو زبان کشور مبداء و کشور مقصد تهیه گشته تا در زمان ترخیص بارها در کشور مقصد، روال کارها به درستی انجام پذیرد. همچنین پس از بسته بندی بارها، کلیه لوازم با ماشینی متناسب به نوع بارها حمل شده و با تضمین سلامت به فرودگاه و سپس کشور مقصد ارسال می گردد.
  3. تشریفات گمرکی
    کلیه مراحل تشریفات گمرکی پس از انتقال بار به فرودگاه و یا گمرک کشور از جمله وزن شدن بارها و انجام مراحل اداری توسط شرکت حمل و نقل انجام می شود. شما می توانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود و وسایل مورد نیاز را (به غیر از کالاهای ممنوعه) به استرالیا ارسال کنید. مسافرین عزیز می توانند لوازمی مانند چمدان های لوازم شخصی، فرش و تابلو فرش، مبلمان، کمد، میز، ظروف، کامپیوتر، کتاب ها و مواد غذایی خشک به صورت بسته بندی تجاری و … را بدون هیچ مانعی ارسال نمایند.
  4. سمپاشی کردن و صدور گواهینامه های معتبر
    چنانچه محموله ی ارسالی شما با جعبه های چوبی بسته بندی شده باشد میبایست در کشور مبدا توسط شرکت های معتبر سمپاشی شوند و گواهینامه های معتبر سم زدایی برای آن ها صادر گردد. این گواهینامه همراه با لیست لوازم ارسال شده به گمرک استرالیا تحویل داده می شود.
  5. صدور بیمه نامه معتبر بین المللی
    بیمه نامه برای ارسال بار به استرالیا برای هر یک از محموله های ارسالی در کشور مبداء و با توجه به ارزش مادی بار صادر می شود. شما عزیزان با پرداخت مبلغی مشخص نسبت به ارزش بار، بارهای خود را در معرض هرگونه خطرات احتمالی بیمه می نمایید.
  6. پیگیری آنلاین پس از ارسال بار
    در آخرین مرحله از ارسال بار به استرالیا، براحتی می توانید از طریق سایت راهبرد تجارت پیگیری آنلاین بار خود را انجام دهید و در هر زمان از موقعیت بار خود مطلع گردید. پس از ارسال بار به استرالیا، لینک پیگیری بار و شماره بارنامه مرسوله برای شما ارسال خواهد شد که از آن طریق قادر به ردیابی بارهای ارسالی خود می باشید.

 

هزینه ی ارسال بار به استرالیا بر چه اساسی محاسبه می شود؟

  • وزن و ابعاد محصول یا کالا
  • نوع بار
  • نحوه ی بسته بندی
  • فاصله ی حمل بار تا مقصد
  • هزینه های گمرکی و انبار داری
  • قوانین خاص کشور های مبدا و مقصد
  • قوانین و تعرفه های شرکت های خدمات دهنده

ارسال بار به استرالیا

هزینه ارسال بار به استرالیا چقدر است؟

قیمت ارسال بار به استرالیا را آیتم های مختلفی مشخص می نماید. ارسال بار به استرالیا نیز مانند ارسال بار به سایر کشورها می باشد که عوامل اصلی همچون مسافت مبداء تا شهر مقصد، وزن و حجم بار، نوع ایرلاین ارسالی، نوع بسته بندی بارها و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی برای ارسال بارهای تجاری تعیین می گردد. کلیه این عوامل بر قیمت تمام شده بار تاثیرگذار می باشد.

نحوه ی محاسبه هزینه ارسال بار به استرالیا بر اساس وزن بار

هزینه ی درج شده در بارنامه بر اساس وزن بار تعیین می شود . هزینه ی فریت بار بر اساس وزن به صورت تعرفه های ثابت به شرکت های حمل بار داده می‌شود. بارها بر اساس وزن در چهار دسته قرار می گیرند:

  • بار های تا وزن ۴۵ کیلو گرم
  • ۴۵ تا ۱۰۰ کیلو گرم
  • ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلو گرم
  • بار های بیشتر از ۳۰۰ کیلو گرم

انواع بسته بندی کالا جهت ارسال به استرالیا

روی بسته بندی بارهای اضافه خود حساس باشید! می توان اینگونه بیان کرد که یکی از مهم ترین قسمت های ارسال بار به استرالیا مبحث بسته بندی بارها می باشد. زیرا که هرگونه سهل انگاری در انجام بسته بندی مناسب و رعایت نکردن استانداردهای لازم می تواند سبب آسیب دیدگی بار و ایجاد خسارت های جبران ناپذیری گردد. در زیر به انواع مختلفی از بسته بندی های بار اشاره خواهیم نمود که بهتر است با آن ها آشنا شویم.

بسته بندی معمولی
این بسته بندی ساده ترین نوع بسته بندی می باشد که برای بسته بندی بارهای معمولی مانند ظروف شکستنی، چمدان ها، البسه و یا کتاب ها و غیره انجام می گیرد و معمولا می‌توان آن ها را منزل نیز بسته بندی کرد.

نحوه ارسال بار به استرالیا

بسته بندی جعبه چوبی
این نوع از بسته بندی با استفاده از جعبه های چوبی و به صورت باکس هایی با ابعاد مختلف انجام می گیرد. از بهترین نوع بسته بندی بارهای اضافه است که به صورت پلمپ شده حمل خواهند شد. در این نوع از بسته بندی می توان انواع وسایل را مانند ظروف شکستنی، میز نهارخوری، شیشه یا آینه و وسایل معمولی را به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب دیدگی جا داد. این بسته بندی در کشور مبداء نیاز به سم زدایی با استفاده از روش های مختلفی مانند حرارت و یا قرص ها دارند.

بسته بندی مبلمان

بسته بندی این لوازم برای آسیب ندیدن در طول سفرهای دریایی و همچنین انتقال در مقصد یا مبدا مهم می باشد. شما عزیزان می توانید با اطمینان کامل کیله امور بسته بندی و انتقال بارهای اضافه خود را به شرکت حمل و نقل بین المللی راهبرد تجارت سپرده و با خیالی آسوده بارهای خود را در کشور مقصد تحویل بگیرید.

بسته بندی پالت چوبی

در بسیاری از موارد بارهای اضافه در چند جعبه جدا از هم بسته بندی شده است. در این صورت علاوه بر بسته بندی معمولی یا بسته بندی جعبه چوبی می توانید بارهای خود را به صورت چیده شده و فیکس شده روی پالت ها نیز ارسال نمایید که این روش از ایمن ترین روش های بسته بندی برای ارسال بار به استرالیا و تمام کشورهای جهان می باشد.

ارسال بار دریایی به استرالیا

ارسال خرده بار دریایی به استرالیا زمانی مقرون بصرفه می باشد که بخواهید بارهای سنگین و یا بسیار بزرگ و لوازم سنگین منزل خود را مانند مبلمان، میز ناهار خوری و … را به استرالیا ارسال نمایید.

بطور کلی این روش برای بارهایی با وزن بیشتر از ۲۰۰۰ کیلوگرم مناسب می باشد. نکته ای که در ارسال بار دریایی باید به آن اشاره نمود زمان ارسال بارها می باشد که این روش ارسالی بسیار کندتر از روش هوایی است و برای بارهایی مناسب است که تحویل آن ها عجله ای نمی باشد. به صورت حدودی ارسال بار دریایی به استرالیا ۴ الی ۷ روز برای رسیدن بار به بندر عباس و همچنین ۲۰ الی ۳۰ روز برای رسیدن بار به شهرهای استرالیا زمان می‌برد.

هزینه ارسال بار دریایی به استرالیا چقدر است؟

در این روش ارسال بار به استرالیا نیز هزینه ارسال طبق ضوابط حجم و وزن بار، مسافت بین مبداء و مقصد، هزینه های گمرک، هزینه های بارگیری و بسته بندی بارها مشخص می گردد. هزینه ها در روش ارسال دریایی بار به استرالیا ارزان تر از روش هوایی می باشد. این روش بیشتر برای بارهایی با حجم بزرگتر و یا بصورت فله ای مناسب است.

مدارک مورد نیاز ارسال و یا حمل بار به استرالیا

برای ارسال بار به استرالیا نیاز به مدارکی می باشد که هم فرد فرستنده و هم فرد تحویل گیرنده باید آن ها را به مسئولان مربوطه ارائه نماید. در قسمت زیر مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به استرالیا را بیان می کنیم.

مدارک مورد نیاز شخص فرستنده از ایران

  • تصویر پشت و روی کارت ملی
  • تصویر صفحه اول پاسپورت
  • آدرس و شماره تلفن شخص فرستنده در ایران
  • دریافت کلیه مدارک مورد نیاز بار مانند گواهی نامه ها و لیست بارها

مدارک مورد نیاز شخص گیرنده بار در استرالیا

  • تصویر پاسپورت
  • آدرس و شماره تلفن و آدرس ایمیل مقصد تحویل گیرنده
  • لیست کالا یا همان Packing list
  • فاکتور کالا یا Invoice

ارسال بار هوایی به استرالیا

از دیگر روش های ارسال بار به استرالیا، ارسال هوایی بارها و استفاده از ایرلاین های هوایی می باشد. کشور استرالیا از کشورهای بسیار توریستی و مهاجرپذیر جهان بشمار می آید که سالانه افراد بسیاری این کشور را به عنوان مقصد سفر، مهاجرت و ادامه تحصیل انتخاب می نمایند. بطور قطع این افراد دارای بارهای زیادی جهت ارسال به استرالیا هستند که آن ها را به دلیل جریمه سنگین اضافه بار ایرلاین ها نمی توانند با خود حمل کنند.

پس نتیجه می گیریم که حمل آن ها با روش اضافه بار اصولی و مقرون بصرفه نمی باشد. بدین منظور لازم است تا بارهای اضافه خود را با استفاده از شرکت های حمل و نقل بین المللی چند روز قبل از سفر و مهاجرت و با پرداخت هزینه هایی به مراتب پایین تر جابجا نمایند. شرکت فریت بار راهبرد تجارت با داشتن پرسنلی مجرب و کارشناسانی باتجربه در امر بسته بندی، پشتیبانی و انجام امور گمرکی، بار اضافه شما را در سلامت کامل به مقصد مورد نظر شما در کشور استرالیا می رساند.

شرکت حمل و نقل راهبرد تجارت هزینه پرداختی شما را با کمتر از 30 درصد مبلغ جریمه اضافه بار مسافری و تضمین خدمات کیفی و سلامت بار به استرالیا ارسال می کند.فرایند کار بدین صورت می باشد که شما عزیزان قبل از اینکه به کشور استرالیا سفر نمایید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نموده و مقدار بار و نوع بار خود را اعلام کنید. کارشناسان راهبرد تجارت در کمترین زمان ممکن برای مشاوره، بسته بندی و ارسال اضافه بار شما به منزل شما آمده و کلیه مراحل را با بالاترین سطح خدمات از طرف شرکت به انجام می رسانند.

سوالات متداول ارسال بار به استرالیا

برای اعلام هزینه ارسال بار از ایران به استرالیا و بالعکس می بایست نوع روش حمل و نقل تعیین شود و پس از آن عوامل مختلفی از جمله نوع بار، میزان و حجم بار در در تخمین و برآورد هزینه موثر هستند.

در فریت بار فرمو ل و نحوه محاسبه توضیح داده شده است. در نظر بگیرید که در روش ارسال هوایی به طور مثال شما قصد ارسال 20 کیلو گرم بار را با یک لاین هواپیمایی دارید که اگر زیر 40 کیلو بار داشته باشید همان 40 کیلو در نظر می‌گیرد و محاسبه ارسال بر حسب مینیمم صورت می‌گیرد.

مدت زمان ارسال با توجه به نوع و میزان بار و همچنین شلوغی مسیر و نوع روش حمل و نقل متفاوت است.

اما به طور تقریبی مدت زمان ارسال هوایی بین 5 الی 10 روز، و برای ارسال بار به صورت دریایی حدود ۴ الی ۷ روز برای رسیدن بار به بندر عباس و همچنین ۲۰ الی ۳۰ روز برای رسیدن بار به شهر مقصد در استرالیا

سیدنی، ملبورن، آدلایت، بریزبین، پرت و …