فریت بار به کانادا یا همان ارسال بار به کانادا، از جمله خدمات تخصصی شرکت حمل و نقل بین المللی راهبرد تجارت است که این خدمات برای افرادی که قصد مهاجرت، سفر یا تجارت در کانادا را دارند؛ مناسب است. این امر یکی از دغدغه‌های اصلی مهاجران و مسافرانی است که قصد دارند به این کشور مهاجرت یا سفر کنند. چراکه قوانین محدودیت مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی، امکان حمل کلیه وسایل را برای آن‌ها فراهم نمی‌کند.

اما جای نگرانی نیست! لذا شرکت‌های بین المللی، با تخصص و تجربه خود در زمینه ارسال بار، می‌توانند بهترین گزینه برای این کار باشند. این شرکت‌ها با ارائه خدماتی متنوع از جمله بسته بندی، حمل و نقل، ترخیص گمرکی و بیمه، خیال شما را از بابت ارسال بارتان راحت می‌کنند. ازاین‌رو شرکت راهبرد تجارت با سابقه طولانی و درخشان در زمینه ارسال بار به کانادا، آماده ارائه خدمات جامع و کامل به شما عزیزان است. ما با بهره‌گیری از کادری مجرب و متخصص، کلیه مراحل ارسال بار شما را از بسته‌بندی تا ترخیص کالا از گمرک، با دقت و سرعت انجام خواهیم داد. همچنین در ادامه قصد داریم به بررسی شرایط و هزینه‌های مربوط به ارسال بار به کانادا بپردازیم، بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نحوه ارسال بار به کانادا

ارسال بار به کانادا از طریق دو روش اصلی دریایی و هوایی امکان پذیر است و هر کدام از این روش‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. ارسال بار به کانادا از طریق دریا، روشی مقرون‌به‌صرفه و ارزان‌تر از سایر روش‌ها است. درواقع این روش برای افرادی مناسب است که عجله‌ای در تحویل بار خود در کانادا ندارند، زیرا زمان ارسال و تحویل بار در این روش طولانی‌تر از سایر روش‌ها است. همچنین معمولا حمل و نقل دریایی در بنادر شهرهای مونترال، ونکوور و تورنتو انجام می‌شود.

بیشتر بدانید: ارسال خرده بار دریایی به کانادا

حمل و نقل هوایی نیز یکی از جمله روش‌های دیگر ارسال بار به کانادا است که در این روش، به دلیل سرعت بالای جابجایی و امنیت بیشتر نسبت به روش‌های دریایی و زمینی، مورد استقبال بسیاری از مسافران و مهاجرین قرار گرفته است. همچنین حمل و نقل هوایی محدودیت‌های کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد. به‌عنوان مثال در این روش محدودیت وزن و حجم بار کمتر است و امکان ارسال انواع کالاها، از جمله کالاهای حساس و شکننده وجود دارد. زمان تحویل بار نیز در روش حمل و نقل هوایی معمولاً بین 1 تا 2 هفته است که البته این زمان بسته به مسافت بین مبدأ و مقصد و شرایط آب و هوایی ممکن است متفاوت باشد.

علاوه‌بر آن معمولاً وزن بارهایی که از ایران به کانادا ارسال می‌شوند، بیشتر از وزن مجاز بار همراه مسافر است. به همین دلیل مسافران برای ارسال وسایل زندگی و محموله‌های خود قبل از پرواز، اقدام به ارسال بار هوایی می‌کنند. در این راستا اگر شما نیز قصد ارسال بار و وسایل مورد نیاز خود را به کانادا دارید، پیشنهاد می‌شود از روش هوایی استفاده کنید.

شما می‌توانید برای ارسال بار خود به کانادا، با شرکت حمل و نقل بین‌المللی راهبرد تجارت تماس بگیرید تا پشتیبان‌های این مجموعه، شما را در زمینه ارسال بار راهنمایی خواهند کنند.

 

 

انواع بارهایی که به صورت فریت بار به کانادا ارسال می‌شوند

فریت بار به کانادا، یکی از جمله خدمات پرطرفدار بین ایرانیان است و برای افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، یا قصد دارند لوازم منزل خود را به کانادا ارسال کنند بسیار کاربردی است. اما سوال اینجاست که چه بارهایی را می‌توان ارسال کرد؟ در رابطه با این موضوع باید گفت موارد رایج و متداولی به‌صورت فریت بار به کانادا انجام می‌شود که به‌طور کلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال و صادرات وسایل منزل به کانادا
  • ارسال و صادرات مبلمان به کانادا
  • ارسال و صادرات تابلو فرش به کانادا
  • ارسال و صادرات فرش به کانادا
  • ارسال و صادرات صنایع دستی‌ به کانادا
  • ارسال و صادرات میوه به کانادا
  • ارسال و صادرات سبزیجات به کانادا
  • ارسال و صادرات قارچ به کانادا
  • ارسال و صادرات خشکبار به کانادا
  • ارسال و صادرات زعفران به کانادا
  • فریت بار به کانادا
  • ارسال و صادرات بار تجاری به کانادا

هزینه ارسال بار به کانادا

همان‌طور که در بخش‌های قبلی این مقاله به آن اشاره داشتیم، با گسترش روزافزون تکنولوژی و همچنین مهاجرت و امکان تحصیل و زندگی در نقطه‌ای دیگر از این کره خاکی، نیاز به ارسال بار و وسایل مورد نیاز نیز گسترش یافته است. اما حال شاید کنجکاو باشید بدانید که هزینه ارسال بار به کشور کانادا چه قدر است و کدام روش مقرون به صرفه‌تر می‌باشد؟

همان‌طور که اشاره شد ارسال بار به کانادا به دو روش انجام می‌شود که روش اول ارسال بار در پای پرواز است. در این روش مسافر باید هزینه اضافه بار را پرداخت کند که می‌تواند بسیار گران باشد. بنابراین این روش برای ارسال بار مقرون به صرفه نیست.

اما در روش دوم، ارسال بار از طریق شرکت‌های فریت بار است که این شرکت‌ها بار را به‌صورت اصولی و با رعایت استانداردهای ایمنی بسته بندی و حمل می‌کنند. همچنین هزینه ارسال بار از طریق این شرکت‌ها نسبت به روش اول، مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. حال شما عزیزان برای برآورد هزینه‌های ارسال خود و مدت زمان تحویل آنها به مقصد مورد نظر، می‌توانید با پشتیبان‌های شرکت در تماس باشید تا در صورت وجود هرگونه سوال در ذهن شما، پاسخگوی شما عزیزان باشند.

ارسال بار به کانادا | هزینه ارسال + مدارک مورد نیاز

 

هزینه ارسال بار به کانادا به چه مواردی بستگی دارد؟

عوامل مختلفی در قیمت ارسال بار به کانادا و دیگر کشورهای خارجی تاثیرگذار هستند که همین موضوع سبب شده تا نتوانیم قیمت ثابت و مشخصی را برای ارسال بارهای بین المللی بیان کنیم. بدین منظور در زیر به عوامل مختلف این موضوع اشاره خواهیم کرد.

  • نوع روش باربری: در درجه اول نوع روش ارسال بار نظیر زمینی، هوایی، ریلی یا دریایی بودن آن مهم می‌باشد.
  • نوع اجناس ارسالی و شرایط نگهداری از آنها: این موضوع می‌تواند بر نوع روش ارسالی بار نیز تاثیرگذار باشد.
  • مقصد مورد نظر: باتوجه به مقصد مورد نظر، مسافت بین مبدا و مقصد ارسال بار، هزینه‌ها متغیر می‌گردد.
  • حجم و وزن بارهای ارسالی: از دیگر عوامل تاثیرگذار بر هزینه ارسال، وزن و مقدار جای دیگری کالای ارسالی می‌باشد.
  • خدمات تکمیلی باربری: این خدمات ارائه شده از طرف شرکت حمل و نقلی می‌تواند شامل بسته‌بندی کالاها، بیمه، امور گمرکی و دیگر خدمات اضافی گردد که هر کدام از این موارد مستلزم به پرداخت هزینه اضافه‌تری می‌باشد.

ارسال بار هوایی به کانادا

با افزایش تعداد ایرانیان مقیم کانادا، نیاز به ارسال بار بین ایران و کانادا نیز افزایش یافته است. ارسال بار از طریق هوایی یکی از روش‌های متداول و مناسب برای این کار است. همچنین شرکت‌های حمل و نقل معتبری در این زمینه فعالیت می‌کنند که با تجربه و تخصص خود، کیفیت و سلامت بارهای ارسالی شما را تضمین می‌کنند.

همچنین لازم به ذکر است ارسال بار هوایی به کانادا مزایای زیادی دارد از جمله سرعت، امنیت، سلامت، بسته بندی مناسب و هزینه مقرون به صرفه. اما با این‌حال نکاتی وجود دارد که باید هنگام ارسال بار هوایی به کانادا به آن‌ها توجه کنید که مهم‌ترین آن توجه به وزن و حجم کالاهای ارسالی است. درواقع ارسال بار هوایی از وزن 45 کیلوگرم شروع می‌شود و تا وزن 1000 کیلوگرم امکان‌پذیر است.

این مورد بدین معنا است که کلیه کالاهای وزنی بین 45 تا 1000 کیلوگرم را می‌توان با هواپیما در مقصدهای مختلف جهانی جابجا کرد. البته که حجم کالاها نیز باید در نظر گرفته شود. معمولا زمان ارسال بار هوایی از ایران به کانادا به‌طور میانگین 3 تا 5 روز کاری است که این زمان به شلوغی مسیر بستگی دارد.

قیمت هر کیلو بار هوایی به کانادا چقدر است؟

سوالی که ممکن است برای افرادی که قصد ارسال بار هوایی به کشور کانادا را دارند، پیش آید این است که هزینه ارسال هوایی چه مقدار است و قیمت هر کیلو بار هوایی به کانادا چقدر می‌باشد؟ برای پاسخ به این سوال در وحله اول باید به موارد زیر توجه کنید، لذا تغییر در هر یک از این عوامل، قیمت ارسال کالا به کانادا را تغییر خواهد داد.

  1. مقصد ارسال بار

اولین مورد در هزینه ارسال بار هوایی توجه به مقصد تحویل بار و فاصله میان مبدا و مقصد است که هر چه این مقصد دورتر باشد، هزینه‌های حمل هوایی نیز افزایش خواهد داشت. همچنین در برخی از مسیرها امکان ارسال محموله و کالا به‌طور مستقیم امکان پذیر نیست که در چنین شرایطی بار به‌صورت غیرمستقیم و دو مسیره حمل می‌شود. بدین صورت که در قسمت‌هایی از مسیر کالاها توسط وسایل حمل و نقل زمینی مانند کامیون یا وسایل حمل و نقل دریایی مانند کشتی‌ها ارسال شوند که این موضوع موجب افزایش هزینه فریت بار شما خواهد شد.

  1. ماهیت کالای ارسالی

نوع کالاهای ارسالی با خطوط هوایی در هزینه ارسال آنها نیز تاثیری مستقیم دارند. به‌طور مثال کالاهای خطرناک یا حیوانات زنده، هزینه حمل بالاتری را نسبت به کالاها و بارهای معمولی دارند که در نهایت در قیمت تمام شده ارسال بار هوایی تاثیرگذار هستند.

  1. حجم بار ارسالی

همان‌طور که می‌دانیم وزن بار در میزان هزینه ارسالی بارها تاثیر دارد. اما توجه به حجم کالاهای ارسالی نیز بسیار مهم می‌باشد. بدین گونه که در صورت بیشتر شدن حجم بار نسبت به وزن ناخالص آن، هزینه‌های حمل و ارسال کالاها بر مبنای حجم بار محاسبه می‌شود و در نهایت موجب افزایش هزینه حمل بار هوایی شما می‌شود. به‌طور مثال هزینه ارسال هوایی کالاهایی نظیر مبلمان، به‌صورت حجمی محاسبه می‌شود.

  1. نوع بسته بندی کالاها

بسته بندی مناسب یکی از مهم‌ترین عوامل در ارسال بار هوایی است. نوع بسته بندی باید باتوجه به نوع کالای ارسالی و شرایط حمل هوایی انتخاب شود. به‌عنوان مثال، برای بسته بندی کالاهای شکستنی، باید از کارتن‌های محکم و ضربه‌گیر استفاده شود. همچنین برای جلوگیری از جابجایی کالاها در داخل بسته، باید از نایلون حبابدار یا سایر مواد ضربه‌گیر استفاده شود. البته نوع بسته بندی بر روی هزینه ارسال بار هوایی نیز تأثیر می‌گذارد و معمولا بسته بندی‌های پیچیده‌تر و سنگین‌تر، هزینه بیشتری دارند. بنابراین، باید در انتخاب نوع بسته بندی دقت لازم را داشته باشید.

  1. ایرلاین حمل کننده بار

نوع ایرلاین حمل کننده، یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت ارسال بار هوایی است. لذا ایرلاین‌های مختلف، نرخ‌های حمل هوایی متفاوتی دارند که این نرخ‌ها بسته به عواملی مانند داخلی یا خارجی بودن ایرلاین، خدمات ارائه شده توسط ایرلاین و کلاس هواپیمایی آن، متفاوت است. به‌عنوان مثال، ایرلاین‌های داخلی معمولاً نرخ‌های پایین‌تری نسبت به ایرلاین‌های خارجی دارند. همچنین ایرلاین‌هایی که خدمات ویژه‌ای مانند حمل بار با سرعت بالا یا حمل بار با شرایط خاص را ارائه می‌دهند، نرخ‌های بالاتری دارند.

  1. مجوزهای لازم جهت ارسال بار

بسیاری از کالاها به منظور حمل و ارسال از کشوری به کشوری دیگر، نیاز به دریافت مجوزهای مشخصی از سازمان، های مربوطه دارند. معمولا دریافت اینگونه مجوزها شامل صرف هزینه‌های مختلفی است که همگی بر روی هزینه نهایی حمل کالا تاثیر می‌گذارد.

  1. نرخ ارزهای خارجی

محاسبه هزینه ارسال کالاها در مسیرهای بین المللی باتوجه به قیمت ارزهای خارجی همچون دلار مشخص می‌شود که به دلیل متغییر بودن نرخ ارز در کشور ایران، در صورت افزایش قیمت نرخ هر یک از ارزهای مربوطه، بدیهی است که هزینه‌های حمل کالاهای شما نیز افزایش خواهند یافت.

  1. هزینه های جانبی دیگر

در زمان ارسال بار به کانادا هزینه‌های دیگری مانند موارد زیر می‌تواند مشمول کالاهای ارسالی شما شود که تنها به نام بردن آن‌ها در این بخش اکتفا می‌کنیم.

  • هزینه حمل کالاها تا پایانه هوشمند بار
  • هزینه تخلیه و بارگیری کالاها
  • هزینه انبار داری کالاها در صورت لزوم به نگه داری در انبار
  • هزینه تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازمه

مدارک لازم جهت ارسال بار به کانادا

برای ارسال بار به کانادا، مدارکی لازم است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. توجه داشته باشید این مدارک باید قبل از ارسال بار تهیه و آماده شوند تا فرآیند ارسال بار با مشکلی مواجه نشود.

  • لیست کلیه لوازم و کالاهای ارسالی (پکینگ لیست)
  • کپی از مدرک شناسایی کارت ملی فرستنده در ایران
  • مشخصات، آدرس و شماره تماس فرستنده در ایران
  • کپی از صفحه اول پاسپورت فرستنده در ایران
  • آدرس ایمیل فرستنده و گیرنده بار
  • کپی از تصویر پاسپورت دریافت کننده بار در کانادا
  • مشخصات، آدرس و شماره تماس دریافت کننده بار در کشور کانادا

در صورت داشتن بار تجاری و ارسال آن به کشور کانادا می‌بایست مدارک زیر را تهیه کرده باشید:

  • کارت بازرگانی یا معرفی نامه از طرف شرکت جهت ارسال بار تجاری به کانادا
  • اخذ تمامی مجوزهای صادراتی در صورت نیاز، الزامی است.
  • تهیه پکینگ لیست
  • داشتن پروفرما اینویس

اگر در جهت اخذ مجوزهای خاص نیاز به کمک و مشاوره دارید؛ کارشناسان راهبرد تجارت در کنار شما هستند، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید یا از طریق چت انلاین اقدام کنید.

چطور بار خود را به کانادا ارسال کنیم؟

ارسال بار به کانادا از خدمات ویژه شرکت راهبرد تجارت است که می‌تواند لوازم منزل یا بار تجاری شما را با حفظ سلامت کالا در کوتاه ترین زمان به مقصد ارسال کند. این خدمات برای مهاجران، دانشجویان و افرادی که قصد دارند وسایل خود را به کانادا ارسال کنند؛ می‌باشد. حال برای ارسال بار به کانادا، باید مراحل زیر را طی کنید:

مجوز ورود کالا

اولین قدم دریافت مجوز ورود کالا از اداره گمرکات کانادا است. برای این کار، باید فرم BSF186 را تکمیل کنید که این فرم شامل دو لیست است:

  • لیست وسایل همراه: این لیست شامل وسایلی است که شما به همراه خود به کانادا می آورید.
  • لیست وسایل ارسالی: این لیست شامل وسایلی است که شما به کانادا ارسال می کنید. همچنین در هر دو لیست باید اطلاعاتی همچون نام برند، میزان ارزش، مدل و شماره سریال (در صورت نیاز) وارد کنید. توجه داشته باشید اگر کالایی را ارسال کنید که از قبل آن را به اداره گمرکات معرفی نکرده‌اید، باید مالیات گمرکی پرداخت کنید.

انجام مجوز بار در فرودگاه امام خمینی

پس از دریافت مجوز ورود کالا باید بار خود را در فرودگاه امام خمینی مجوز کنید. برای این کار باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • کپی بلیط
  • پاسپورت
  • کارت ملی

همچنین باید فرم های گمرکی که شامل فرم ارسال بار و فرم محتویات بار است را تکمیل کنید. پس از تکمیل مدارک، بار شما توسط ارزیاب گمرک بررسی می‌شود. در صورت تایید ارزیاب، بار شما بسته بندی شده و وزن می‌شود. سپس جواز خروج بار صادر می‌شود.

ارسال بار به کانادا

پس از صدور جواز خروج، بار شما توسط شرکت حمل و نقل به کانادا ارسال می، شود. همچنین مدت زمان رسیدن بار به کانادا به عوامل مختلفی مانند نوع حمل و نقل، فاصله بین ایران و کانادا و شرایط گمرکی کانادا بستگی دارد.

ارسال بار به کانادا با پست و هزینه آن

از دیگر روش‌های ارسال کالاها و بارها به کشور کانادا استفاده از مسیر پستی کشور می‌باشد. این روش مانند روش‌های دیگر ارسال کالاها، از شرایط و ضوابط و تعرفه‌های مشخصی برخوردار است که شما عزیزان می‌توانید با ارائه مشخصات و نوع کالای ارسالی خود به پشتیبان‌های شرکت حمل و نقل بین المللی راهبرد تجارت از هزینه ارسال کالای خود به کانادا مطلع شده و بهترین نوع راهنمایی را در رابطه با ارسال کالای خود دریافت نمایید. همچنین تیم پشتیبانی شرکت راهبرد تجارت در تلاش است تا همواره پایین‌ترین میزان تعرفه‌ها را به مشتریان عزیز خود ارائه کند تا رضایتمندی بیشتر شما را در این زمینه کسب کند.

ارسال بار به تورنتو

تورنتو، شهری مهاجرپذیر در کانادا است که سالانه افراد زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. این شهر از لحاظ اقتصادی تحصیل و کار بسیار سطح خوبی دارد و همین امر باعث شده تا افراد زیادی به فکر مهاجرت به تورنتو باشند.

اما یکی از جمله مشکلاتی که مهاجران در هنگام مهاجرت با آن مواجه می‌شوند، ارسال بار و لوازم شخصی خود است. چراکه معمولاً افراد اجازه حمل بار زیادی با خود در هواپیما ندارند و مجبور هستند که بار خود را به روش‌های دیگری ارسال کنند.

ازاین‌رو فریت بار به تورنتو یا ارسال بار به‌صورت هوایی، یکی از گزینه‌های مناسب برای ارسال بار به تورنتو است. لذا این روش نسبت به روش‌های دیگر مانند فریت مسافری یا خرده بار، مقرون‌به‌صرفه‌تر است و همچنین از امنیت بیشتری برخوردار است. البته برای ارسال بار به تورنتو، باید به چند نکته توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • وزن و حجم بار خود را مشخص کنید.
  • نوع بار خود را تعیین کنید. برخی از کالاها مانند مواد شیمیایی، مواد منفجره و مواد غذایی فاسد شدنی، برای ارسال به کانادا نیاز به مجوز دارند.
  • مدارک لازم برای ارسال بار را تهیه کنید. این مدارک شامل بارنامه، فاکتور خرید کالاها و مجوزهای لازم برای ارسال کالاهای خاص است.

در مجموع شما می‌توانید ارسال بار خود به تورنتو را با همکاری شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند انجام دهید.

در این راستا شرکت بین المللی راهبرد تجارت یکی از این شرکت‌های معتبر و متخصص در زمینه باربری بین المللی است. این شرکت با سال‌ها تجربه در زمینه حمل و نقل بین المللی، خدمات فریت بار و ارسال بار به تورنتو را به شما عزیزان ارائه می‌کند. همچنین این شرکت با بهره‌گیری از کادر مجرب و متخصص و همین‌طور استفاده از تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا، تضمین می‌کند که بار شما با خیال راحت و در اسرع وقت به مقصد مورد نظر شما ارسال شود.

سخن پایانی

ارسال بار به کانادا یکی از خدمات اصلی شرکت حمل و نقل بین المللی راهبرد تجارت است. این شرکت با سال‌ها تجربه در زمینه حمل و نقل بین المللی، خدمات فریت بار و ارسال بار به کانادا را به شما عزیزان ارائه می‌کند. علاوه‌بر آن این شرکت خدمات دیگری همچون ارسال بار به مونترال و ارسال بار به ونکوور را نیز انجام می‌دهد.

همچنین این شرکت با بهره‌گیری از کادر مجرب و متخصص و همین‌طور استفاده از تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا، تضمین می‌کند که بار شما با خیال راحت و در اسرع وقت به مقصد مورد نظر شما ارسال شود. در پایان اگر قصد ارسال بار به کانادا را دارید، می‌توانید با شرکت راهبرد تجارت تماس بگیرید تا از خدمات این شرکت بهره‌مند شوید.